wtorek, 19 marca 2013

Clarena Eco Line

Skoro pogoda nas nie rozpieszcza i żeby przez pomyłkę nie iść szukać choinki na święta trzeba sobie poprawić humor. Dobra kawa, ciasto i domowe spa. Jako, że ratuję paznokcie u stóp po lakierze hybrydowym napewno przyda mi się porządny pedicure i wiosenny kolor na paznokcie.


Po ostatnim szkoleniu w firmie Clarena trafił do mnie gratis w postaci produktów z linii Eco Line. Seria ta została stworzona na potrzeby skóry wrażliwej, atopowej, alergicznej. Kosmetyki zawierają komórki macierzyste dzięki, którym stymulują odnowę naskórka, syntezę kolagenu i elastyny, łagodzą podrażnienia skóry, chronią przed szkodliwym działaniem wolnych rodników i czynników atmosferycznych. W zestawie znalazłam: krem, maskę kremową, serum oraz algi oliwkowe. Myślę, że skorzystam nie tylko ja ale i moja przyjaciółka ;) A w tle próbki Vichy, które otrzymałam w aptece dzięki cosmeticsmyaddiction

Wracam więc do zabiegów i mam zamiar wypróbować maskę oczyszczającą DermoMask od L'biotica. 

2 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekam na efekty maski, mam nadzieję że się pochwalisz:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszelkie maski, dlatego jestem ciekawa recenzji :))

    OdpowiedzUsuń