piątek, 5 kwietnia 2013

Seledyn

Dziś chcę Wam pokazać lakier jaki sprawiłam sobie z okazji nadchodzącej wiosny (może w maju, a może jeszcze nie). Od jesieni korzystałam z lakierów hybrydowych na stopach. Jednak pewnego razu z nudów postanowiłam sobie nie ściągać go tradycyjnie, ale po prostu zedrzeć. Dlatego od miesiąca jestem na etapie odżywiania paznokci stóp. Tym razem ze względu na wyjazd gdzie będę pokazywać się w klapkach na standardową odżywkę nałożyłam seledynowy lakier Manhattan Lollipop Alpenrock no. 02. Dodam, że pomimo upodobania do lakierów, nie korzystam z kolorów na dłoniach, za to często lubię zmieniać kolor paznokci stóp (nawet zimą!)



Lakier ładnie kryje. Nałożyłam 2 warstwy plus top widoczny na zdjęciu. Mimo to delikatnie widać nierówności na mojej płytce, które jeszcze się nie zregenerowały po hybrydzie.

A Wy jakie kolory proponujecie na wiosnę/zimę?

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny kolor, rzeczywiście wiosenny.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny kolor:) taki wiosenny i przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie próbowałam peelingu:) kiedyś miałam winogronowy i dość miło go wspominam:)

    OdpowiedzUsuń