wtorek, 23 lipca 2013

Olejek łopianowy z olejem arganowym

Czytając na blogach wiele recenzji olejków z firmy Green Pharmacy, wkońcu skusiłam się i ja. Wybrałam dla siebie wersję odbudowującą. Moje włosy są dość gęste i nie mają skłonności do rozdwajających się końcówek więc wersje na porost włosów nie są konieczne. Potrzebowałam tylko czegoś co odżywi moje włosy, ochroni przed wiatrem, słońcem...

5 zł/ 100ml


Jest to napewno produkt do którego wrócę. Odżywia moje włosy, wygładza. Nie mam po nim żadnych problemów ze skórą głowy, a zdarzało mi się to często przy tego typu innych produktach. Sam skład zasługuje już na wielką pochwałę. Nakładam go sobie rano (jeśli idę do pracy popołudniu), zostawiam na jakiś czas zazwyczaj w trakcie sprzątania i innych czynności, zmywam. Jeśli jakaś część oleju się nie domyje to myję włosy jeszcze raz tego samego dnia, ale wieczorem. Po takim dniu moje włosy naprawdę dobrze wyglądają, układają się, nie puszą.

Już pewnie każda z was próbowała, mimo to POLECAM!

13 komentarzy:

  1. Ja miałam z GP ten z czerwoną papryczką czy jakoś tak,ale u mnie nie zadziałał niestety.Zazdroszcze Ci,że Twoje włosy się nie rozdwajają!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tej wersji, za to kupiłam kiedyś z czerwoną papryczką; średnio byłam z niego zadowolona, nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam, fajna sprawa ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja coś do tych magicznych olejów przekonać się nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tego olejku ale zauważyłam że moje włosy lubią. :) Jeśli chodzi o mój krem ochronny do twarzy, nie zapycha. Mam podobny problem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam wersję z papryczką i co prawda na porost włosów nie wpłynęło, ale sam olej na całą długość włosów zadziałał cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Przydalby mi sie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno masz rację choć na raz ciężko tyle kasy wydać. :)

    OdpowiedzUsuń