poniedziałek, 8 lipca 2013

Masło do ciała TBS

Wolę nie wracać myślami do ostatnich dwóch tygodni pracy. Przyjemniej pomyśleć o weekendzie jaki spędziłam w Poznaniu, głównie na Termach Maltańskich. Niestety nie posiadam zdjęć, tak byliśmy zajęci odpoczywaniem i opalaniem. Od wczoraj więc prowadzę intensywną kurację natłuszczającą moją skórę. Sprawdzałam składy balsamów po opalaniu i stwierdzam, że jeśli nie potrzebuję ukojenia, bo nie jestem aż tak spieczona, to postawię na dobre masło do ciała, niekoniecznie "po opalaniu". Miałam ostatnio okazję zakupić masło do ciała TBS z kuponem "2 masła w cenie 1". Drugie wzięła koleżanka, a ja wybrałam Cocoa Butter. Idealne do bardzo suchej skóry np. opalonej ;) To pierwsze moje masło do ciała z tej firmy. Lubię jego konsystencję i delikatnie słodki zapach, który długo się trzyma na skórze. Mniam!



 Przed wyjazdem musiałam sprawić by moje ciało było gładkie, wybrałam się więc do Rossmanna po maszynkę do golenia. Tam skusiła mnie melonowa pianka do golenia Venus. Polecam! Cudownie pachnie i wygładza skórę.

2 komentarze:

  1. Złapałyście świetną okazję! :) Ogólnie produkty z TBS są drogie,ale w takiej sytuacji też bym wzieła :) Czekam na dokładną recenzję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam okazji używać maseł TBS

    OdpowiedzUsuń