czwartek, 11 kwietnia 2013

Kwietniowy GlossyBox 2013

W tym miesiącu GB stawia na zdrowy tryb życia i przyjemności połączone z wysiłkiem. Pod tą tematykę zostały też dobrane produkty. Napewno będę testować kosmetyki z tego pudła, ale nieszczególnie jestem zadowolona z zawartości. Myślę, że nie tylko mi brak jakiejś zaskakującej kolorówki w boxach.


 A w tym miesiącu:
  • serum rewitalizujące - Biolique (jedyny produkt, który mnie zaciekawił)
  • dezodorant nawilżający - Dermo Rassoul (nie stosuję takich rzeczy)
  • peeling do ciała - Yasumi (no może ma fajny zapach)
  • nawilżająca emulsja do stóp - Charmine Rose (zobaczymy)
  • organiczny krem do ciała - Love Me Green


 Jest co prawda rzecz, która mnie ucieszyła - voucher na 40zł do Yasumi. Napewno skorzystam! Mimo to, drogi GlossyBox nie zostałam zaskoczona w tym miesiącu. A Wy?

2 komentarze:

  1. ja lubieprdukty bioliq, ceny maj też całkiem przyjazne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz spotkałam się z tą marką, ale napewno spróbuję.

      Usuń