piątek, 19 kwietnia 2013

Szamponowy zawrót głowy

Moja codzienna pielęgnacja włosów jest bardzo uboga w porównaniu do tej, o której czytam na waszych blogach. Stosuję wymiennie 3 szampony i tylko od czasu do czasu spryskam odżywczą mgiełką. Chyba powinnam coś z tym zrobić, bo aż mi wstyd. No i dodam, że mam jeszcze dużo miejsca na kosmetyki pod prysznicem. Tymczasem 3 szampony jakie stosuję:


Alterra - szampon z migdałem i jojoba dla wrażliwej skóry głowy, nie posiada SLS dlatego bardzo delikatnie myje włosy, chroni włosy i koi skórę głowy, używam go co jakiś czas by odświeżyć włosy np. przed jakimś wyjściem, 7 zł/ 200 ml

Klorane - szampon z mango odżywczy i nawilżający, chociaż zawiera SLS, za którym nie przepadam, to moje włosy są błyszczące, miękkie i odżywione, pachnie owocowo i świeżo, cena ok 30 zł/ 200 ml

Apis -  szampon błotny z minerałami z Morza Martwego, odbudowuje strukturę włosa, regeneruje włosy cienkie, osłabione oraz dodaje sprężystości, ma bardzo przyjemny zapach, delikatny ale taki "organiczny", 15 zł/ 270 ml


Zdaje się, że moja pielęgnacja jest niewystarczająca, muszę się poprawić. Aczkolwiek moje włosy sprawiają wrażenie dość zdrowych. Co prawda są gęste, ciężkie, ale za to proste. Są regularnie przycinane do ramion, mało traktowane suszarką, a już w ogóle nie mają styczności z prostownicami i innego typu sprzętami. To chyba jedyna rzecz ratująca moją sytuację.

Jakie odżywki, maski, serum polecacie?

5 komentarzy:

  1. moja pielęgnacja też jest bardzo uboga:) ale również biorę się za siebie i kupiłam dwie maski, odżywkę i mgiełkę:)
    Zamierzam też trochę domowych masek porobić i nakładać na włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z alterry miałam tylko odżywkę chyba z granatem, pozostałych marek nie znam.
    co mogłabym Ci polecić do pielęgnacji włosów? eliksir gliss kur, odżywki w sprayu gliss kur i maseczkę do włosów Seri:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten szampon z Alterry. Fajny był :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego ale Alterra i Klorane bardzo mnie ciekawią, obecnie używam Dove i Gliss Kurr:)

    OdpowiedzUsuń